FiCom Forum -aamu 2.2.2022: Verkkomainonta digitalisaation ajurina
Digitalisaatio on luonut mainostajille lukuisia kanavia ja tapoja löytää uusia asiakkaita ja ylläpitää hyviä asiakassuhteita. Verkkomainonnalla onkin keskeinen rooli tämän päivän markkinoinnissa. Samalla myös tietoisuus mainonnan taustalla olevasta datan keruusta ja evästeistä on lisääntynyt.
Euroopan Unionissa parhaillaan käsiteltävänä olevassa Digital Services Act (DSA) -lainsäädäntöhankkeessa on esitetty muutoksia kohdennetun mainonnan sääntelyyn. Nyt onkin hyvä hetki keskustella siitä, mikä on digitalisaation ja datapohjaisen kohdennetun mainonnan rooli markkinointiviestinnässä ja miten se tulee kehittymään.
FiCom Forum -aamun paneelikeskustelussa keskiviikkona 2.2.2022 klo 8.30 -9.30 vaihdetaan mielipiteitä siitä, mitä verkkomainonta on, miten se toimii ja mikä sen merkitys on nyt ja tulevaisuudessa.
Paneelissa ovat mukana europarlamentaarikko Henna Virkkunen, Googlen Suomen maajohtaja Antti Järvinen, toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki Marketing Finlandista sekä S-ryhmän digikehityksestä vastaava johtaja Jarkko Kyttänen. Moderaattorina toimii FiComin toimitusjohtaja Elina Ussa.
Varaa aika kalenteristasi ja ilmoittaudu mukaan!
